We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Administratief medewerk(st)er (20-37 uur)

Vereist:

Naast enthousiasme en een prima motivatie breng je dit mee:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Een professionele en positieve drive.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Ervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van Exact is een pré,

Aanbieding:

We willen de beste werkgever zijn dus dit is wat wij je bieden:

  • Uitdagende projecten die je vanachter je bureau alsook op de werkvloer organiseert.
  • Afwisselend werk en veel eigen verantwoordelijkheid.
  • Werken bij de grootste boomrooierij in Nederland.
  • Bijna dagelijks iets lekkers bij de koffie.
  • Regelmatig een leuk feestje in onze eigen feestzaal.
  • Waardering voor elkaar wordt uitgesproken.
  • Een informele werksfeer binnen een familiebedrijf.
  • Mogelijkheid om cursussen te volgen.
  • Een prima salaris, afhankelijk van aantal uren, opleiding en ervaring.
  • Aantal uren 20 - 37 uur
  • 43 vakantiedagen (bij een volledige werkweek)

Meer informatie?

Vacature:

Ben jij die assertieve administratief medewerker met communicatieve vaardigheden die ervoor kan zorgen dat we financieel tussen de spreekwoordelijke bomen het bos nog blijven zien? Heb jij de accuratesse om onze financiële administratie te ondersteunen. Ben jij de financiële rechterhand van onze financial controller? Dan zoeken wij jou!

Je hebt een enthousiaste, gedreven, betrokken en sociale persoonlijkheid. Je bent goed in staat om zelf prioriteiten te stellen en als het nodig is hulp in te schakelen. Natuurlijk voel jij je thuis in de dynamiek van ons familiebedrijf. Als administratief medewerk(st)er maak je deel uit van het financiële team (5fte).

Jouw typische werkdag:

’s Ochtends start je de dag met de collega’s op kantoor met een kop koffie, en bespreekt de werkzaamheden van die dag. Tot het takengebied behoren onder andere:

  • Financiële administratie/grootboek.
  • Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen.
  • Verwerken van de kas/bank.
  • Bijhouden van de materiele vaste activa.
  • Ondersteunen bij het voorbereiden van de jaarrekening.
  • Diverse financiële projecten m.b.t. de projectadministratie, investeringen etc.
Administratief medewerk(st)er (20-37 uur)
Administratief medewerk(st)er (20-37 uur)

Werken bij Weijtmans:

Boomrooierij Weijtmans is al vele jaren een bekende, landelijke dienstverlener in de bomensector. Deze kerngezonde, toonaangevende en op en top Brabantse onderneming heeft het succes te danken aan innovatieve bedrijfsvoering en inzet van de beste vakmensen. Binnen de gemoedelijke sfeer van dit familiebedrijf met een meer dan 100 jaar lange historie in het rooien van bomen houden we van korte lijnen, duidelijke afspraken maken, elkaar helpen als het nodig is en eerlijk met elkaar omgaan. Veiligheid staat voor ons centraal, evenals klanttevredenheid en oog voor duurzaamheid met respect voor de mens en de natuur. Wij werken vanuit een gloednieuw en ultramodern bedrijfspand in Udenhout, en vanuit een ondersteunende vestiging in Son.

De sollicitatieprocedure:

Ben je naar aanleiding van deze vacature enthousiast geworden? Solliciteer dan door een mail te sturen met je CV en motivatie naar a.vanderlinden(at)weijtmans.nl  t.a.v. Arjen van der Linden. Heb je nog vragen? Dan kun je contact met Arjen opnemen via tel: 06-34611068. Je kunt ook gebruik maken van de hierboven weergegeven contactopties, of klik hieronder op de knop "direct reageren".

Acquisitie n.a.v. deze vacature stellen we niet op prijs.

Vertrouwelijke informatie en privacy:

Jouw sollicitatie ontvangen en behandelen wij in volledige vertrouwelijkheid. Je persoonlijke gegevens worden door ons zorgvuldig behandeld en uitsluitend ten dienste van de lopende procedure gebruikt. Nooit zal door ons een referentieonderzoek gedaan worden zonder dat we dit vooraf met je hebben overlegd. Na afronding van de procedure worden alle gegevens door ons beveiligd opgeslagen tenzij je ons aangeeft hierop geen prijs te stellen.